Co děláme?

Svatby, Oslavy, Rozlučky se svobodou, Babyshower, Večírky, Teambuildingy

Super

Let your event be
Fabulous & Joyful with us!

Náš příbeh

Jak jsme se poznaly? V práci! A byla to láska na první pohled.
Dvě Češky a jedna Slovenka, odlišné povahy a přesto skvělý tým. Zkrátka kombinace k pohledání.
Při prvním setkání jsme už po dvou minutách věděly, že si budeme rozumět. Začátek naší spolupráce jsme zahájily teambuildingem - každý přece ví, že se lépe seznamuje ve wellness než na meetingu.
Za ten rok, co se známe, nezůstalo samozřejmě jen u jednoho teambuildingu. Společně jsme organizovaly novoroční večírky, narozeninové oslavy, svatby i konference. Zkušenosti máme i z předchozích let a tak společně tvoříme perfektní tým.
A jak se zrodila Fab&Joy? Vlastně to byla souhra náhod a telepatie. Trvalo to jen dva měsíce a byla na světě.
Na základě radosti, zkušeností a nadšení tak organizujeme eventy všem, kteří chtějí oslavovat nezapomenutelné.

Fab&Joy team

Portfólio

Každá z nás má bohaté zkušenosti s přípravou a organizací eventů. Díky tomu Vám nabízíme široké portfolio služeb. Každá akce je jedinečná, proto nemáme jednotný ceník. Podle Vašich přání a požadavků Vám sestavíme cenovou nabídku. Zde jsou typy eventů, na které se specializujeme. Plánujete jinou akci? Neváhejte se na nás obrátit! Fantazii se meze nekladou.

Fab&Joy - svatby

Svatby

Fab&Joy - oslavy

Oslavy

Fab&Joy - rozlučky se svobodou

Rozlučky se svobodou

Fab&Joy - babyshowery

Babyshower

Fab&Joy - večírky

Večírky

Fab&Joy - teambuildingy

Teambuildingy

Dárkový poukaz

Je ideálním dárkem pro Vaše blízké. Lze jej využít na kompletní nebo částečnou realizaci plánovaného eventu. V případě zájmu nás kontaktujte.

FAQ

Často kladené dotazy

Jak se s vámi můžeme spojit?

Můžete nám napsat zprávu na sociální sítě, facebook nebo instagram, napsat e-mail nebo zavolat. Spojení na nás naleznete na našich webových stránkách v sekci Kontakty.

Chci uspořádat event, kolik to bude stát?

Každá akce je originální a jedinečná, proto nemáme jednotný ceník. Podle Vašich přání a požadavků Vám sestavíme cenovou nabídku. Nebojte se nás oslovit. ☺

Jaké informace ode mě k uspořádání eventu potřebujete?

Pro začátek potřebujeme znát druh eventu (svatba, oslava, narozeniny, atd.), termín, počet osob, cenovou hladinu, případně další speciální požadavky (výzdoba, hudební doprovod, fotograf, catering, atd.)

Jaký je postup při domlouvání eventu?

Nejprve poptávka klienta – poté elektronická komunikace (sdělení základních informací) – a následně osobní schůzka (případně více schůzek, podle náročnosti akce).

Jaký je rozsah vašich služeb?

Vše přizpůsobujeme individuálním potřebám a požadavkům klienta. Zajistíme Vám místo konání eventu, výzdobu, program, catering, hudební doprovod, fotografa, odvoz hostů na/z akce, pomůžeme s hledáním a zajištěním ubytování…

Pořádáte eventy jen v Praze?

Podle požadavku klienta pro nás není problém zajistit event kdekoli po ČR.

Kontakty

Fab&Joy Event agency, s.r.o.
Urbánkova 3363/53, 143 00 Praha 4 – Modřany
IČO: 08831556
DIČ: CZ08831556
ID datové schránky: acqmh7y
Bankovní spojení: Moneta Money Bank, a.s., číslo účtu 232461527/0600, IBAN CZ30 0600 0000 0002 3246 1527, SWIFT AGBACZPP
Společnost je zapsána v OR vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 326044

Martina

Pinková

martina@fabnjoy.cz
+420 777 363 241

Markéta

Vájová

marketa@fabnjoy.cz
+420 721 275 571‬

Šárka

Třísková

‭ ‭ sarka@fabnjoy.cz
+420 724 925 407‬

Spolupracujeme

Zde se můžete podívat na naše dodavatele a partnery, se kterými spolupracujeme.

Kino Mat
Restaurace Mat
Bezlepkov
Plantárium
Treasure hunt
Katka Photo
Hotel Eleonora
Letenský Zámeček